RAMOWY PLAN DNIA

ODDZIAŁ 10 – GODZINNY (PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 27)

 

630 – 730            SCHODZENIE SIĘ DZIECI DO PRZEDSZKOLA, ZABAWY
DOWOLNE SŁUŻĄCE REALIZACJI POMYSŁÓW DZIECI

 

730 – 830            ZABAWY INTEGRUJĄCE GRUPĘ, ĆWICZENIA OGÓLNOROZWOJOWE         

 

800 – 815           ĆWICZENIA PORANNE

 

815 – 845           PRZYGOTOWANIE  DO ŚNIADANIA, ŚNIADANIE

 

845 – 1015         REALIZACJA ZADAŃ EDUKACYJNYCH  - PRACA Z CAŁĄ GRUPĄ

 

1015 – 1145       ZABAWY, SYTUACJE EDUKACYJNE, ŚPIEW PIOSENEK,
                        RECYTACJA WIERSZY

 

1145 – 1215       PRZYGOTOWANIE DO OBIADU, OBIAD - ZUPA

                      

 

1215 – 1330       SPACERY, ZABAWY DOWOLNE NA ŚWIEŻYM POWIETRZU LUB
W SALI; ĆWICZENIA GIMNASTYCZNE

 

 

1330 – 1400       ZABAWY DYDAKTYCZNE, ĆWICZENIA GRAFICZNE, UTRWALANIE   

                       POZNANYCH WIERSZY I PIOSENEK, SŁUCHANIE OPOWIADAŃ  

                       NAUCZYCIELA NA PODSTAWIE LITERATURY DZIECIĘCEJ. ZABAWY

                       DOWOLNE W SALI LUB NA PLACU PRZEDSZKOLNYM

 

1400 – 1430      OBIAD – DRUGIE DANIE

 

1430 – 1630        ĆWICZENIA INDYWIDUALNE Z DZIEĆMI DOSTOSOWANE DO ICH

                         MOŻLIWOŚCI I POTRZEB, ZABAWY W KĄCIKACH ZAINTERESOWAŃ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAMOWY PLAN DNIA

ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY PRZY SP NR 15,

5 - GODZINNY

 

800- 830           SCHODZENIE SIĘ DZIECI, ZABAWY DOWOLNE SŁUŻĄCE
REALIZACJI POMYSŁÓW DZIECI

830-915            ZABAWY INTEGRUJĄCE GRUPĘ, ĆWICZENIA

                        OGÓLNOROZWOJOWE, ROZMOWY NA TEMATY ZGODNE
     Z ZAINTERESOWANIAMI DZIECI

915-930            ĆWICZENIA PORANNE, ZABAWY RUCHOWE PRZY MUZYCE

930-1015         REALIZACJA ZADAŃ EDUKACYJNYCH  - ZAJĘCIA Z CAŁĄ  GRUPĄ

1015-1030       ĆWICZENIA RELAKSACYJNE

1030-1145       SPACERY, ZABAWY DOWOLNE NA ŚWIEŻYM POWIETRZU LUB
     W SALI

1145-1300       ZABAWY DYDAKTYCZNE, ĆWICZENIA GRAFICZNE,  
UTRWALANIE POZNANAYCH WIERSZY I PIOSENEK, SŁUCHANIE
OPOWIADAŃ NAUCZYCIELA NA PODSTAWIE LITERATURY
DZIECIĘCEJ, CZYTANIE FRAGMENTÓW KSIĄŻEK,
INDYWIDUALNE ZAJĘCIA Z DZIEĆMI DOSTOSOWANE DO ICH MOŻLIWOŚCI I POTRZEB